U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Van HOOFD naar HART  Verdiepingstrainingen:  

 

Deze dagen zijn ontwikkeld  door               Mariet Rutten en mij en zijn gericht op communicatie en de menselijke benadering voor en door therapeuten en professionals in Zorg en Welzijn. De trainingen worden aangeboden o.b.v. individuele inschrijving of in teamverband. En geldt als MBK-bijscholing voor professionals volgens de Plato-norm PsBK . 

 

Voor informatie en download informatiefolders zie: 

Hoofd naar Hart verdiepingstrainingen: open inschrijving en incompany

Hoofd naar Hart: Omgaan met kwetsbare doelgroepen

 

 

Er zijn bijscholingen gepland! 

Zie actueel 

 

 

 

Ik bied U hier een inzicht in een aantal mogelijkheden voor scholing en training. Er is zeker nog meer mogelijk. Ik werk graag op maat en nodig u uit om met mij af te stemmen op uw behoefte en wensen. Combinaties van onderstaande trainingen zijn altijd mogelijk. Mijn erkenning bij de CRKBO als opleidingsinstituut geeft voordelen o.a. bij de BTW vrije declaratie!

Training e/o scholing is op basis van dag training (6-7 uren) of dagdeel (3- 4 uren). Gemiddeld zijn de trainingen geschikt voor deelnemers op MBO- en HBO niveau.

Team-Organisatietrainingen:

Groepsdynamica/ Bezinningswandelingen/Meditatie op de werkplek/Rituelen in de organisatie/Werken met de mind map/ Out of the box activiteiten/ I ching groepsmodel/ Zingeving in het werk/Intervisie

Trainingen Zorg en Welzijn: 

Home-Start/Bezoek–en Omgangsregelingen/ Taalprojecten/ Meldpunten Vrijwilligers/Respijtzorg/Palliatieve Zorg/Omgaan met grenzen in vrijwilligerswerk en mantelzorg/ Competentiegericht werken als vrijwilliger/Van vraagverlegenheid naar assertiviteit/Levenskunst voor de Mantelzorger/Samenwerken van professionals en vrijwilligers/ Verzorging- begeleiding thema’s mantelzorgbijeenkomsten/ Zingeving in het werk

Communicatietrainingen:

Basistrainingen in Luister- en Gespreksvaardigheden/ Kunst van het vragen stellen/ Omgaan met emoties en gevoelens/ Non verbale communicatie en lichaamstaal/ Functiegerichte Gespreksmodellen/ Geweldloze communicatie/het Socratische gesprek/ Roos van Leary/ Overdracht en Tegenoverdracht/ Feedback geven/ Klantgericht communiceren

 Competentie- en Beroepsgerichte trainingen

Klantgericht werken/Telefoontrainingen/Intake- Advies –Feedback/Onderhandelen en omgaan met conflicten/Stress preventie/Burn-out preventie/ Organiseren en begeleiden van Intervisie/ Vergaderen Met Hoog Rendement/Intercollegiale Uitwisseling/ Coaching stijlen/Managementtools/Time management/Service Management/ Presenteren en Profileren/Omgaan met leerstijlenTrain the trainer